Besatthet



Yes. Inget fel på kost i flytande form, lättare att få i sig. Eller nåt sånt.

Fredag idag och jag har träning. Behöver jag säga mer? Neej. Har ingen som helst lust att träna. Ingen. None. Vill roa mig på annat håll, men det får nog vänta. Kanske, kanske orkar/hinner båda?
Får seee.. Är i alla fall ledig nu tills på torsdag så på den punkten är jag en glad kvinna! Och trots att vi i fortsättningen börjar 9 varje morgon och får sluta senare så gillar jag min skola ibland. När vi får vara lediga. När alla andra börjar med riktiga lektioner.

Kommentarer
Postat av: juliaa

sv; åhh tackk så mycket !!(:



söt du var förresten !! (:

2009-08-21 @ 20:25:33
URL: http://juliajao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0