Jagar tuppen

Lämnade sängen riktigt tidigt idag. Solig lördag morgon - perfekt för en springtur. Tänkte jag. Och så blev det ju också.

Fast jag kan erkänna att jag valde tiden för min löprunda med omsorg. Jag är en pinsam uppenbarelse när jag tränar, framförallt nu. Springer framåtlutad med ena handen mot hållet i sidan, mitt ansikte är knallrött och lite fläckigt och glansigt av svetten. Efter enbart 5 minuter. I lugn takt.

Sen kom jag på att jag faktiskt gillar mitt nyaste nagellack! Tyckte först att det va lite sådär lamt men färgen är ganska perfekt och matchar ett par ballerina skor helt jätte bra. Hehe. Bilden är mobiltagen. Och klaga inte på min älskade trasmobil.



Lägg också märke till den härliga spyfläcken jag lyckades fånga på andra bilden. Och mina snygga skor - bevismaterialet på att jag var ute och tränade kanske.. Men men. Otroligt vacker bild. Och kvalitén.. Mmm

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

fin färg på naglarna

2009-07-05 @ 14:28:36
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0