Jag är hungrig


Idag behövde jag inte blåsa bort i alla fall. Och jag tänker inte skriva att saker kunde vart bättre. Tycker om att känna mig känslokall till vissa saker. Det är mysigt. Något mer som är mysigt är också bio. Som jag ska på idag. Wiiiho. Är ni inte lite avundsjuka? Hehe. Mysigt sällskap blir det. Med mat och mat och mat och cola. Perfekt. Mitt liv tycks plötsligt lite mindre tragiskt. Se ljusglimtarna i även det minsta, mina vänner!

Nu ska jag trycka i mig pannkakor från gårdagen. Yeeeees baby

Kommentarer
Postat av: mandyz

Hejsan!

Jag tycker din blogg är skitfin och skulle gärna vilja att du kollar in min också(:



Om du lämnar en kommentar på min blogg kan jag följa dig med bloglovin så kan du följa mig också =)

MVH

mandyz

2009-10-08 @ 18:06:11
URL: http://mandyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0