Det handlar om att säga rätt saker

                                               Hjärntumör.
Det är precis lika läskigt som det låter. Och jag kanske är drabbad? Huvudvärk flera dygn i rad, trötthet, fingrar som domnar bort.. Även fast jag gick igenom tester för några år sen blir jag nojig.

Det är ingen inbillning heller som folk tycks tro. Inte som en gammal vän till mig som åt en tablett (minttablett?) hon fått från en i klassen. När vi sa att det var droooger fick hon plötsligt hjärtklappning och svårt att andas. Jösses. Tider det.


Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

Fin blogg :)



vill du ha chansen att bli veckans blogg? kolla in min blogg då, & passa på att svara på min fråga om blondinbella, kissie , paow & dessie !

2009-09-23 @ 20:29:26
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0