Månadens erbjudande



Haha, så skum grej igår! Vaknade upp tidigt, super pigg och tog en promenad ute. Bara sådär helt plötsligt. Efter en kvart blev jag sådär yr och illamående, satte mig ner på vägen, la mig ner, provade gå igen. Men insåg tillslut att de inte gick. Ringde mamma som hämtade mig med bilen. Svimmade av, spydde och blev inburen och nerbäddad i sängen. Haha. Som efter värsta röjet ute ju! Så fick ledigt under dagen och mamma fick dåligt samvete och köpte hem en massa mat som hon tvingar i mig. UNDERBART! 

Sen har jag fått kakor från syrran som var utomlands. Kakor från spanien är b.ä.s.t! Fan, ni ska bara veta.  

Och för att avsluta det hela. Jobbade sista gången för säsongen igår. Väldigt ledsamt. Tur jag hade IrreFirres axel att gråta mot. Guld värt babe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0