Minikakor, björnar och prinsar




Lite mums från Kina. Skulle egentligen bjuda ett par vänner, men har inte blivit tillfälle och lär inte bli det på ett tag heller så kan inte hålla mig. Ååh. Saknar att sitta där på hotellet med halväckligt, starkt pulverkaffe och mini kakorna. De passar så bra i munnen. Bara smasksmaskboooorta. MMm.

Kan även berätta att jag nu måste koka kaffe i mitt rum och största delen av min föda är just kakor. Vår ombyggnad av köket har nått en ny nivå då vi inte har något eluttag, spis eller diskbänk. Har vart så sen i helgen och lär inte bli fungerande på ännu någon vecka. Jag hungrar ihjääääl hallå! Feed me, people, FEED ME!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Aaw, jag svälter också eftersom Fredrik inte är här och lagar mat och bakar åt mig :(

2010-04-28 @ 13:27:38
URL: http://typbloond.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meeeeh terreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! vi ska ju mysa och äta på valborg väl?

2010-04-28 @ 15:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0