Morfars kexchoklad i mitt hjärta

Jag hade en sån sjukt verklig dröm inatt. Minns inte vem mitt sällskap där va, men de kan mycket möjligt vart en man, eller flera människor för den delen. Känns i alla fall som att det va en man. (Marcus maybe. Nä, skoja)
Aja, för att återgå till det coola. I drömmen spelades en Kent låt. (En bra låt, men inte någon favorit tror jag) Vaknade precis efter att jag i drömmen sjungt/skrikit med i en liten bit av texten.
"Och som jag önskar att du vaaaar hääär nuu, jag vill bara höra diiina hjärtstag. Och som jag önskar att vårt krig tog sluuut, jag har lärt av miiina misstag."

Sen när jag gick hem från centrum idag slog det mig att mitt undermedvetna valt samma tröja som jag hade under Kent konserten. Hade liksom bara tagit nåt ur garderoben imorse.

Är det inte tufft! Jooooo.


Kommentarer
Postat av: Johan Harju

Åh, låten. <3

2010-04-21 @ 18:08:39
Postat av: En mormor

Hej, morfars kexchoklad???? Var finns den att köpa?

Fin blogg du har.

2010-04-23 @ 16:01:12
URL: http://fragamormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0