Silky Smooth direkt från Chiina


Har just landat här efter en sväng till centrum, vilket resulterade i en grymt snygg väska. Ååh! Det pirrar i hela kroppen när jag tänker på att min samling fått sällskap av 3 nya väskor inom loppet av några dagar. Älsklingar! ÄÄÄLSKLINGAR!

Testade nytt vårdande spray för håret idag också. Använder det efter plattången och även fast mitt hår är oborstat så är det rätt mysigt nu. Så åker ni till Kina - köp den. Den.är.bra.
Jaja. Nu är jag taggad på att fixa mina naglar. Tror det kan bli bra, så puss


Kommentarer
Postat av: Agnes

Jaha okej, det låter svårt :O



Jag kommer hem nästa söndag :)



Har du varit i Kina eller? :S

2010-04-13 @ 17:22:13
URL: http://typbloond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0