Försmak inför jullovet


Någon som reagerat på min frånvaro? Nej, tänkte väl det. Men eftersom ni säkert blev lite nyfikna nu så tänkte jag förklara..

Har haft långledigt förstår ni. Underbart. Är halvledig imorn också tror jag och helt ledig på tisdag. MMm. Behövs. Är fortfarande lite smått sliten efter fredagen. Haha! Tänkte visa er en bild på mitt ena knä, men njaa.. de såg bara snuskigt ut, men kan ju berätta för er. Det är lite gult, lite blått, lite lila och lite rött.

Fredagen var trevlig. Trots ett antal spyor, krälande i snön, panikkissande på en icke enslig gata vid Åhlens, en borttappad supermysig vante och trots krossade planer. Den blev bara spårad, på ett kul sätt. Och billigare än jag trodde. Sweet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0