Jag överlevde dagens prövning

Fy fan va sjukt mycket snö det är ute! Brukar ta mig en kvart att gå till skolan ungefär, lite mindre utan klackar, men nu tog det nästan en halvtimme. Och jag försökte gå så fort jag bara kunde. Shit. Fint är det, men jobbigt. Oh yes.

Har i alla fall fått användning av mitt nya armband och min nya kofta som är så söt, så söt. Liten och med lite spetts upptill. Aaaw. Sen har jag spelat lite hockey och nu väntar en hemmakväll med OS och sen Sverige-Vitryssland. Myspys!



Kommentarer
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: Haha ja precis! :D

2010-02-19 @ 18:40:15
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: JiEss

verkligen snygg människa! :)

2010-02-20 @ 14:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0