Premiär

Jag hade planer på att sitta instängd igår, hatar nyår. Sen hade jag planer på att börja mysa med bloggen igen, nu idag och framöver. Inget blev som planerat.

Tog lite olika drinkar med syrran och Fredrik här hemma. Sen hängde drog jag vidare ut med dom. Förkrök i liten lägenhet med mycket folk och sen fest i villa. Eller "fest". Kul vare ändå. Haha! Och första gången jag festade med syster min! Och för första gången på väldigt länge blev inte min nyårsafton till en otursdag.
(och Sverige mosade Finland i junior VM igår också. Niiiiiice. Fagra män det där)

Men ooooh my, vad jag är bakis. Därav får bloggen vänta lite till. Ikväll blir det drag igen. Tjooooho




Kommentarer
Postat av: agnes

Livet är hårt mot dom hårda. Varför var du på sjukan då? Du ska vara väldigt glad att du inte vet hur det känna, det är hemskt!

2010-01-01 @ 18:18:38
URL: http://typbloond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0