Helt perfekt.


Suddiga bilder, men tagna med polares mobil sååå.. hehe.
Alltså. Ni. Ska. Bara. Veta. Kunde inte sluta le, kunde inte sluta sjunga, kunde inte sluta hoppa, kunde inte sluta dansa, kunde inte få slut på fnisset, kunde inte andas.. VI STOD LÄNGST FRAM!

Det var så galet härligt. Och det bästa av allt. JOCKE BERG TÄNKER PÅ MIG! MIIIIIIG!
Han pekade på mig. Mötte min blick. Jag sväääääär.

Tråkigt att det är över. Underbart att det blev så bäst. Nästa gång ska vi stå ännu närmare bara, då ska jag inte se lika trashig ut, då ska jag ha ett par öl i magen och då ska jag få min Jocke. Vi ska gifta oss. Yep.

Peace out. Nu ska jag ut och skrika


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha, snälla börja stalka Jocke!

2010-09-28 @ 12:29:51
URL: http://qes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0