Vissa saker vill man inte alltid se

Blev varmt idag. Och vad gör svenskarna när det blir soligt? Jo, kastar av sig kläderna och luftar den vita bringan. Gick förbi fotbollsplanerna här också.. MMmmhm. Ingen vacker syn alls. Smala pojkar som spelar fotboll i bara kallingar. Har sett det förr, vill inte se det igen.

Antar att jag blir avundsjuk också. Vill kunna gå längst någon gata, nerdränkt i solskyddskräm, naken och inte skämmas över mitt bleka fläsk. Eller springa runt utanför ishallen, lekandes med min klubba, iförd enbart minimala string. Men jag är kvinna. Polisen skulle spärra in mig och göra mig till deras lilla konstverk i cellen för evigt.  



Kommentarer
Postat av: Anonym

damn vilka ögon

2010-06-02 @ 20:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0