Det är så jävla mycket mer än en sport


Den här bilden tänkte jag lägga in i eftermiddags. Och skriva hur gärna jag önskade död åt hela mänskligheten. Men, lite mat i magen och ett ispass senare så känns det bättre. Mina ben är helt super trötta och aa.. jag har blivit lite vänligare igen.

Det är en magisk sport. Synd att man inte hinner träna mer än jag gör, men det gör det även roligare när jag väl har tid för det. ööööööh. Om nån fattade det där. Ville egentligen bara komma fram till att hockey är så sjukt jävla underbart.

Lägger in en sötis bild på Olajvia också. Bara för att hon ser ut att njuta så förbannat av mitt sällskap. Knasigt nog. Muuhhahhaha. (egentligen försökte hon hänga sig, men det faila. Hennes sinnesstämning var som min tidigare)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag ser mer ut som jag njuter än att jag ska hänga mig, men aja!

Livet går vidare, vi klarar oss tillsammans!

Och tack för att du har stöttat mig hela denna vecka, det behövdes! :) <3

2010-10-17 @ 02:18:14
URL: http://inmyowntime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0