Jag lever, men knappt



Är så sjukt trött! Gah. Lördagen blev helt knas. Började med alkoholen vid 11 när jag vaknade och slog ut medvetandet redan på förkröksstället sen på kvällen. Spydde som en gris, feta feta minnesluckor, massa draman och aa. Har säkert inte återhämtat mig än, vilket känns rätt illa.

Ser fram emot en utekväll med irrefirre och sara sen. Då ska jag hålla mig fram tills 4 iaf. Iiihihi

Dålig uppdatering har jag också. Vilket är så jävla tråkigt. Men. Ska försöka bli bättre. Så det så.


Kommentarer
Postat av: Bror

Lite uppdatering hade ju varit fint :(

2010-10-16 @ 15:37:17
Postat av: irre

En länk till din gamla blogg skulle vara ännu finare.

2010-10-16 @ 16:23:30
URL: http://illy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0