San Jose VS Columbus @Globen




Igår var en stor dag. Jag såg en livslevande NHLmatch. Fast.. Inte som påriktigtRiktigt då många (men inte alla) i arenan pratade svenska. Fick i alla fall uppleva många slagsmål, farten, stämningen på läktaren och såklart se hur liten rik dom faktiskt har. Pytte liten! Mindre än jag föreställt mig..

Kom hem för sent dock. Så är död nu. Och ikväll blir det ju rÖj! Så får se hur det hela slutar. Känns som den här helgen går undan. Wow. Och imorn kanske mormor kommer och hälsar på! Iihhihi


Kommentarer
Postat av: Agnes

Men ååh. Kan du fatta att jag tackade nej till att gå på den? :O

2010-10-09 @ 19:51:50
URL: http://typbloond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0