Jag ber om din förlåtelse, Sara


Den här helgen blev tung. Wow. Träning på fredagen, upp klockan fem på lördagsmorgonen, jobb i 11 timmar, direkt ut på krogen och sen i säng vid halv 8. Vaknade igen vid 10 (hade glömt pissa så fuuuuck blev akut!). Röstade. Dog. Dog lite mer. Sov i 11 timmar och jaa..

Sara fyllde ju år i lördags. Lilla sötnosen har blivit stor. Känner mig hedrad över att fått se övergången från liten bustjej till en vacker, vacker kvinna. Men vem är förvånad? Hon har en fin mamma, en fin syster, en fin släkt asså. Shit. Sara. Du får mitt hjärta att studsa ut ur kroppen av pirr. Dina läppar ger mig ståfräs. Dina ögon överglänser alla stjärnor. Du är min prinsessa. Jag svär. Lita på mig Sara. Lita på mig.

Grattis i efterskott älskade. Och förlåt mig.


Kommentarer
Postat av: Mulle

Tack baby, du är bäst i hela världen. Och jag menar det verkligen, det vet du. Förlåt att jag har varit så seg på att kommentera, men jag var tvungen att finna de rätta orden. <3

2010-09-25 @ 11:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0