Niklas Kronwall med vänner


Igår drog jag ner på lite hockey. Kronwall är ju från Järfälla så det skulle spelas en match mot killarna där, med sig hade han lite elitseriespelare och några från NHL. Sweet. Hela ishallen var överfylld av heta hockeymänniskor. Hade bästa platsen, sen dog jag på riktigt..

Vem gick förbi framför mig? Marcus Kruger och Jacob Josefson.

Vilken man han är Kruger. Det tyckte herrarna bakom mig också.
"Deras passningar är ju hårdare än Järfällaspelarnas skott"

Känns lite som ödet. Förra helgen blev det fest med folk som kände honom. En vecka senare är han precis framför mig.

Blev en hemskt fin kväll.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad talade ni om då? ;)

2011-08-14 @ 20:20:35
URL: http://qes.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad säger jag... läste fel! Hahahahah! Läste: "Gick han fram till mig." Argh ><

2011-08-14 @ 20:21:27
URL: http://qes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åååh :O

2011-08-15 @ 11:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0